مخزن فالوور رسانه ها 100 میلیون دونالد ترامپ

مخزن: فالوور رسانه ها 100 میلیون دونالد ترامپ اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار بین الملل توافق ترامپ – پوتین – نتانیاهو در باره سوریه

در داخل و خارج دولت ترامپ سردرگمی زیادی راجع به توافق‌های حاصل شده است بین ترامپ و پوتین در نشست شخصی آنها در هلسینکی وجود دارد. ولی آنچه مشخص است این است که تر

توافق ترامپ – پوتین - نتانیاهو در باره سوریه

توافق ترامپ – پوتین – نتانیاهو در باره سوریه

عبارات مهم : امنیت

در داخل و خارج دولت ترامپ سردرگمی زیادی راجع به توافق های حاصل شده است بین ترامپ و پوتین در نشست شخصی آنها در هلسینکی وجود دارد. ولی آنچه مشخص است این است که ترامپ توافقی را راجع به سوریه پذیرفته که پوتین یک هفته قبل با نخست وزیر اسرائیل نهایی کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه واشنگتن پست نوشت: قبل از نشست شخصی ترامپ – پوتین، نتانیاهو با ترامپ تماس گرفت تا وی را در جریان شرح توافقی که وی با پوتین در مورد سوریه طی سفرش به مسکو داشته، قرار دهد. پوتین و ترامپ هر دو به صورت علنی و البته غیرمستقیم راجع به این توافق از وقت نشست هلسینکی صحبت کردند؛ یک توافق واقعی که نحوه اقدام قدرت های خاورمیانه در جنوب سوریه را باز تعریف می کند.

منابع وابسته به دولت – که به نصفه نیمه خواندن گزارش نشست پوتین – ترامپ اذعان دارند – گفته اند ترامپ اکنون کاملا با توافق پوتین – نتانیاهو بر سر سوریه هماهنگ و موافق هست. ترامپ روز سه شنبه در کاخ سفید به آن اشاره کرد و گفت: ما راجع به اسرائیل و امنیت اسرائیل صحبت کردیم؛ پرزیدنت پوتین اکنون با ما و بنیامین نتانیاهو درمورد سوریه به خاص در ارتباط با امنیت اسرائیل تعامل دارد.

توافق ترامپ – پوتین – نتانیاهو در باره سوریه

منابع وابسته به دولت آمریکا گفته اند با وجود آنکه هنوز کسی اطمینان کامل ندارد – چون ترامپ به طور کامل کارمندان خودش را در جریان قرار نداده – این درک وجود دارد که پوتین همانند نتانیاهو تلاش کرده تا ترامپ را به سوی پذیرش شرایط توافق سوریه سوق دهد.

پوتین همچنین در کنفرانس خبری با ترامپ راجع به توافق سوریه صحبت کرد. پوتین گفت: آنها راجع به نابودی تروریست ها در جنوب سوریه بحث کردند و اینکه این منطقه باید تحت توافق سال ۱۹۷۴ ” تفکیک قوای اسرائیل و سوریه” اداره شود. او این توافق را به عنوان راهی جهت حفاظت از امنیت اسرائیل و تامین روابط اسرائیل و حکومت بشار اسد دانست. پوتین گفت: این توافق صلح را در بلندی های جولان ایجاد کرده و یک روابط صلح آمیزتر میان سوریه و اسرائیل به وجود می آورد و همچنین امنیت اسرائیل را تامین می کند.

در داخل و خارج دولت ترامپ سردرگمی زیادی راجع به توافق‌های حاصل شده است بین ترامپ و پوتین در نشست شخصی آنها در هلسینکی وجود دارد. ولی آنچه مشخص است این است که تر

جزئیات بیشتری از این توافق به وسیله واشنگتن پست انتشار یافته است که بر مبنای گفت وگو با چندینه منبع دیپلماتیک و دولتی بوده هست. همه آنها می گویند این توافق مطابق با خواست نتانیاهو جهت حفاظت از اسرائیل در آستانه آخر حملات روسیه و حکومت اسد جهت بازپس گیری کنترل اراضی در مرز با اسرائیل هست؛ منطقه تحت کنترل شورشیان مورد حمایت آمریکا.

براساس این توافق اسرائیل (و به طور فرضی آمریکا) به طور رسمی حاکمیت اسد بر این منطقه را قبول کرده و جهت اجرای توافق ۱۹۷۴ که مرزهای فیزیکی را تعیین کرده و مجوز استقرار ناظران شرکت ملل را می دهد، تلاش می کند.

براساس توافق جدید، روسیه قبول می کند که سربازان ایرانی و گروه های نیابتی را به فاصله ۸۰ کیلومتر یا حدود ۵۰ مایل از مرزهای اسرائیل دور نگه دارد و پوتین قول می دهد اگر اسرائیل به پایگاه ها و تجهیزات کشور عزیزمان ایران در جنوب سوریه به خاص در صورت استقرار تهدیدآمیز سلاح از سوی کشور عزیزمان ایران حمله کند، اعتراض نکند.

توافق ترامپ – پوتین – نتانیاهو در باره سوریه

واژه های کلیدی: امنیت | توافق | سوریه | پوتین | کنترل | آمریکا | اسرائیل | نتانیاهو | دولت ترامپ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار